Bu pazartesi artik bir yerden başlamam gerektigine karar verip kağana da artik bezini cıkartacagımı soyledım ve start verdik.
İlk gün hep ama hep kaka dahil olmak üzere altına yaptı.
Kabus..
Aksamına annemlere gitmiştik orada legolu bi bardak vardı sert plastikten onu uygn gördum mini klozet yapmaya içine buzdolabı poşeti yerleştirdim ve ilk çişimizi annemlerde rastlantı sonucu yakaladık. Ama onun üzerine daha cccook altına yaptı.
Bu arada kendımden bahsetmek istiyorum biraz cok sık ama cidden cok sık çişin var öümu kakan var mı diye sorup zırtpırt klozete oturttum. Sonra zaten oturmak istemedi, ne lazımlıga ne de klozete..
Ertesi gün kaka dahil olmak üzerine hheep altına yaptı, 12 gibi mini klozetimizi içine bolbol yedek poşetle alarak parka gittik. Parkta iki saat kaldık ve inanır mısınız hem çişimizi yakaladık hemde üstümüzü değiştirmek zorunda kalmadan döndük. Ama sonrasında bir daha yakalayamadık.
Üçüncü gün özellikle sabah saatleri bayaa kötüydü. Bir kere dört defa falan altına yaptı ve ne klozet ne de lazımlık görmek dahi istemiyordu. Özellikle kakası geldiginde yani cok kötüydü ya onu kazımlıga oturtmaya calısmam onunsa ayakta altına yapmak istemesi.. Hata ettim..
O kadar moralim bozuldu ki gittiğimiz pedagogu aradım ne yapayım diye.
Devam etmemi, asla kızmamamı onu elestirmememi ve inatlasmamamı söyledi. Birde zırt pırt kakan çişin var mı diye sormamamı söyledi.
Gün aksama kadar iki kere daha çişini yakaladık ama sonrasında üç kere kaka dahil altına yaptı.
Dördüncü gündeyiz bugun 4 çiş 1 kaka yakaladık bugun daha iyimserim ve aksam bez bağlamamayi düsünüyorum. Gelişmeleri yine yazacagım.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder